e-Ticaret Siteleri, Tahsilat ve Tanıtım siteleri veya tüm web sitelerinde
İçerdiği Modüller
Canlı destek,Ticket, Alarm sistemi, Dosya gönderimi
Öne Çıkan Özellikler
LimonDesk IOS ile neler yapabilirsiniz?
* Yeni müşteriler ve mesajlar bildirim olarak operatöre ulaşır.
* Operatör görüşmeyi kabul edebilir veya müsait değilse müşteriyi iletişim formuna yönlendirebilir.
* Operatör dosya gönderip alabilir, müşteriyi başka bir operatöre aktarabilir.
* Ticket kayıtlarına ulaşılabilir ve cevaplanabilir.
LimonDesk Genel Özellikler
* İstatistikler, sohbet süreleri, geri bildirimler, konumlar, en yüksek puan alan operatörler ve çok daha fazlası.
* Departman tanımları oluşturulabilir ve operatörleri ilgili departmanlar ile ilişkilendirerek müşterilerinizin doğru departmana daha hızlı ulaşıp, destek almasını sağlanabilir.
* Blog ve SSS sayfaları oluşturulabilir.
* Otomatik ProAktif: Son kullanıcı sitede x saniye kaldığında ya da y adet sayfa ziyaret ettiğinde canlı destek bildirimi oluşturabilir.
* Destek konuları için abonelik oluşturulabilir ve faturalandırma işlemleri sağlanabilir.
* Operatör profillerini düzenleyebilir, sesli uyarılar ve push bildirimlerini kontrol edilebilir.
* Operatörlerinizin ve firmanızın çalışma saatlerini girebilir, çalışma saatlerinin dışında kalan zamanlarda operatörlerin otomatik olarak çevrimdışı olması sağlanabilir.
* Operatörlerin Whatsapp numaralarını ekleyerek müşteriler ile whatsapp üzerinden görüşme sağlamanıza imkan verir.
* Kolay Entegrasyon - Ücretsiz üye olduktan sonra size özel üretilen kodu web sitenize eklemeniz yeterli.
* Ticket modülü ile sisteme tanımlanan mail adreslerine otomatik olarak destek kaydı açılmasını sağlayabilirsiniz.
* Android, IOS ve Windows uygulamalardan görüşme sağlanabilir.