verimliliği arttırmak amacıyla; satış, maliyet, nakit akışı kontrolü ve yönetim imkanı sağlayan AKINSOFT WOLVOX ERP E- Business’ı işletmemize kurduk. İki yıl süren ciddi yatırım ve çalışmaların ardından sistemin faydalarını görmeye başladık.
3- AKINSOFT programını tercih etmenizin sebebi nedir?
İma Filtre olarak sipariş, üretim, satış, pazarlama ve insan kaynakları gibi işlemleri kendi bünyemizde yapmaktayız. Bu açıdan işlemlerin hızlı ve sorunsuz bir şekilde yürütülmesini kolaylaştıracak bir yazılıma ihtiyacımız vardı. Bu kapsamda AKINSOFT Antalya Bölge Bayi Başer Bilişim ile yaptığımız çalışmalarda WOLVOX ERP E-Bussines programının kullanıcı ara yüzünün kolay anlaşılırlığı, raporlama ve analizlerin netliği, programın hızlılığının bizim beklentilerimizin üzerinde olması ve AKINSOFT’un Türkiye genelinde geniş bayi ağına sahip olması tercih sebebimiz olmuştur. Personellerimiz daha önce başka bir program kullanmış olmasına rağmen, aldıkları kısa bir eğitimin ardından programa tam anlamıyla hakim oldular, bu da WOLVOX ERP E-Bussines’ın kulanım kolaylığını ön plana çıkarmıştır. Bünyemize yeni katılacak personellerinde adaptasyon sürecini göz önünde bulunduracak olduğumuzda, iş akışının yavaşlamaması açısından WOLVOX ERP E-Bussines firmamız açısından oldukça önemli bir etkiye sahip olmuştur. Firmamızda yoğun iş temposu ve üretim sürekliliği olduğu için, sadece kolay kullanılabilirlik bizim için yeterli olmazdı. İstediğimiz raporlar, analizler, stok ve cari kayıt detayları da bizim için çok önemliydi. Programın tüm isteklerimize cevap vermesi ve gelişen yazılım dünyasında AKINSOFT’un programlarında sürekli güncellemeler yapması ve bu güncellemeler hakkında son kullanıcılara ücretsiz eğitimler vermesi AKINSOFT’u seçmemizi sağladı.
4- Bu programı kullandıktan sonra işletmenizde ne tür değişiklikler yaşandı? Program size nasıl avantajlar kazandırdı?
Bizim için öncelikli olarak stok-envanter yönetimi, bütçe yönetimi ve gelir gider dağılımının hızlı, düzgün bir şekilde takip edilmesi gerekmekteydi. Bunların yanında genel muhasebeyi de ekleyerek insan kaynakları ile birlikte tüm işlerimizi tek yazılımdan hızlı bir şekilde kontrol edebilir bir yapıya sahip olduk. Türkiye ve yurt dışı satış noktalarımızın siparişlerini kolaylıkla takip ederek matbuu formlar sirkülasyonunu ortadan kaldırdık.
5- Yazılım satın almak isteyen firmalara neler tavsiye edebilirsiniz?
Hızlı gelişen teknoloji, artan bilgi kaynakları, kısa sürede değişen toplumların sosyal ve ekonomik yapıları; işletmelere de faaliyetlerini sürdürebilmeleri için firmalarını profesyonel bir şekilde yönetmeyi gerektirdi. Bu noktada da otomasyon ve muhasebe yazılımları işletmelerin olmazsa olmazları arasında yer almaktadır. İş akışının bir an bile yavaşlaması hem enerji kaybına hem de maddi kayıplara neden olmaktadır. Bizim AKINSOFT’tan memnuniyetimizdeki en önemli etken satış sonrası almış olduğumuz teknik destek ve hızlı çözümler üreterek sorunlarımızı ivedilikle çözmesidir. Bu nedenle de bir yazılım ihtiyacı olan işletmelere gönül rahatlığı ile AKINSOFT’u tavsiye edebiliyoruz. Önemli olan almış olduğunuz programın fiyatı değil; programının ve hizmetinin arkasında dik bir şekilde duran, son kullanıcısını memnun eden bir firmanın olmasıdır.